Stranka slobode i pravde traži od gradske vlasti da obelodani okolnosti nabavke "deset tehnološki zastarelih električnih autobusa, za koje je čak podignut kredit od osam miliona evra".
Gde je iz autobusa "volsebno" nestalo 200 kWh baterije???
Ovi Urbino-12 idu sa baterijom od oko 300 kWh, kako to da ovi "nasi" imaju baterijicu od samo 90 kWh?
Pa toliku bateriju ima obicna Tesla! A ne gradski autobus?!?!
Solaris nije trećerazredni proizvođač već je veoma cenjeno ime iz evropskog sveta autobusa. Sam model autobusa koji je Novi Sad kupio je odneo titulu "Autobusa godine" 2017. godine...
The Urbino 12 electric on display stands out due to its new-generation, high-capacity batteries – of over 520 kWh. Solaris High Energy batteries with similar parameters guarantee a driving range of around 300 km in diverse road and weather conditions.
A o tome kolikih razmera je pljačka po sredi, govori potreba za angažovanjem botova za lupanje minusa na razumne komentare. Da nije tako, isti bi zaobišli ovakvu vest. Smešno, jadno i bedno.
Solaris bus nije los. Problem je kada nestrucnjaci kupe nesto sto ne valja. Tj. mozda kupuju losije jer treba da im ostane za proviziju.
Imate saopstenje proizvodjaca.
Man i Iveco prave e- buseve koji prelaze 400-500 km u idealnim uslovima. Jedino što ne znam je cena. A da glupo je što nisu uzeli buseve na gas... Inače ns je već imao tramvaj, tj. ekološki vid javnog transporta. To spada u dve -tri stvari gde su komunisti uprskali.
Što moraju da se filuju podaci kad je dovoljno loše i bez toga.
Noviji e busevi prelaze oko 200km ne 500km. I koštaju oko 500 000 evra. Što je 16 buseva a ne 50.
Kad već dižu frku treba da navedu konkretan bodel busa, a ne da tako paušalno laprdaju.
Marka autobusa je dobra. Samo nije realna cena. Isti model autobusa na cng je 50% manja cena. Već je postavljena pumpa u garaži za cng. Ovako će svako punjenje 10 autobusa trošiti 10 MW struje gde 70% proizvodimo od uglja. U garaži neće biti brži punjači. Brzi punjač je namontiran na naselju na stanici gde će autobus na punjenju biti parkiran na kolovozu u desnoj traci.
A kako bi naši prijatelji u inostranstvu pomogli naprednoj stranci i ovlašćenim serviserima iz Beograda???Na novom naselju je pokvaren punjač tako da je počelo.
Solaris Urbino je Evropski autobus godine, prelazi 300 km sa jednim punjenjem, nedavno je prevoznik iz Švedske kupio cca 180 autobusa za 100 miliona evra, tako da je cena koju smo platili, približna.
Ko je još video da Autobusi idu 400 do 500 km sa jednjm Punjenjem
Moze Jedino ako se Baterije Proizvide u Mašti SSP Firme
Ono cak ni Elektro Automobili teško da Guraju 500 km
Al dobro
Ocigledno da SSP ima baterije za Gluposti
Ne smanjuje se samo domet u zimskim uslovima, podjednako se smanjuje domet i u letnjim uslovima pod klimom. A i ovaj domet je dok su baterije nove. Nakon 2 godine eksploatacije ce domet verovatno biti smanjen na 10-15km. Nema ovde ni trunke mozga i logike.
Kada ste vi bili na vlasti nisam nasao gde mogu da procitam ili saznam podatak gde arcite nase pare, a sada nekom drugome drzite predavanja. Sta ste vi tokom vlasti kupili za grad Novi Sad? Recimo koliko autobusa? Kada nekoga kritikujes i nazivas lopovom ti to nesmes biti.
Ovaj SSP toliko ume da lupeta da ovo ni SNS ne bi uspeo. Ako su ovo “zastareli” busevi ja ne znam, busevi opremljeni bolje nego što bi neki veliki evropski grad naručio, JGSP uzeo full opremu. Generalno mrzim JGSP i sve njihove trenutne “usluge”, ali to je činjenica trenutno. Još kažu mogle su se za ove pare uzeti neki renomirani proizvodjači. Busevi koji su uzeti su Solarisovi, Solaris je lider u autobuskoj industriji u Evropi prešavši prodaje i Mercedesa i MAN-a. Ali da su preskupi, prepreskupi su. Mogli su uzeti stvarno 30 CNG buseva koji su mnogo potrebniji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
SSP: Zašto je Novi Sad tako skupo platio zastarele električne autobuse?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•03.07.2023.
•16:47
Komentari 35
joca
Gde je nestalo???
Ovi Urbino-12 idu sa baterijom od oko 300 kWh, kako to da ovi "nasi" imaju baterijicu od samo 90 kWh?
Pa toliku bateriju ima obicna Tesla! A ne gradski autobus?!?!
savche
Koliko samo kradikal može biti ograničen?
Bobi
Marko
d
A mi uzeli bateriju od 90
LOL
Nisam roBOT
Toma
Zašto je ovde 8M
evra?
hahaha
Aleksej
NS
Nikola
Arčibald Rajs
Qwer
Uroš
Verovatno na sns nameštenim Tenderima.
Zoli
Pera
Imate saopstenje proizvodjaca.
https://www.solarisbus.com/en/press/novi-sad-to-become-the-first-serbian-city-to-operate-solaris-e-buses-1750
Kupili smo buseve sa baterijom od 90kWh, sto je mnogo manje od uobicajenog.
Pariske Komune
Popara
Rkekoke
Robot
Noviji e busevi prelaze oko 200km ne 500km. I koštaju oko 500 000 evra. Što je 16 buseva a ne 50.
Kad već dižu frku treba da navedu konkretan bodel busa, a ne da tako paušalno laprdaju.
Ali to je valjda previše truda.
Nikad od vas opozicija biti neće.
Plaćač poreza
Ime prezime stadion
Milan
komša
Zoran
Šteta je na nama koji ćemo još dugo da se vozimo u starim konzervama do prigradskih naselja.
Salamander
Mile
Nenad
https://en.wikipedia.org/wiki/Solaris_Urbino_12_electric
Djekson
Moze Jedino ako se Baterije Proizvide u Mašti SSP Firme
Ono cak ni Elektro Automobili teško da Guraju 500 km
Al dobro
Ocigledno da SSP ima baterije za Gluposti
NS
zb
upitajmo se
Ccc
Alo
Conecto
e-
Ništa im ne verujem :)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H